Social Media Award

Als ik thuis kom en naar twitter ga, blijk ik een boodschap van Erno te hebben. Hij vertelt me dat ik genomineerd ben voor de Social Media Award. Mijn twitteractiviteit, de dagelijkse blogs  en aanwezigheid op Linkedin worden beloond. In juni is er een grote happening in Seats2Meet Maarssen waar een grote collectie kunst van mij hangt. Dat is een mooie samenloop van omstandigheden. Verleden jaar heeft Seats2Meet (verhuur van vergaderlounges via internet) een twintigtal werken van mij gekocht om hun ruimtes aan te kleden. Daar op die plek, tussen mijn schilderijen wordt de winnaar van de Social Media Award bekend gemaakt. En misschien ben ik dat wel. Het is de bedoeling dat ik mijn hele sociale netwerk inschakel om stemmen te verzamelen. Ik stuur gelijk tientallen tweets de lucht in met dit heuglijke nieuws. Een enorme egoboost en een enorme egotrip via twitter.

Geen opmerkingen:

Snijbonensnijder

Als kunstenaar bof ik met een creatief beroep. Je onderdompelen in kleur en vorm en iets scheppen uit het niets geeft veel voldoening. Toc...