Vandaag bestel ik de Meisjesdoos van @slijterijmeisje. Haar
boek heb ik uit. Echt inspirerende handvaten voor het gebruik van social media.
Ze schrijft erg aanstekelijk en heeft veel creatieve ideeën. Er komt iets op
haar pad en ze handelt ernaar. Zo ging het ook met het succesvolle concept van
een kleurrijke doos vol bijzondere wijn en versierd met kunst. Slijterijmeisje: ‘De Meisjesdoos was onze
werktitel. Op een middag kreeg ik een ingeving en ik was perplex dat het domein
meisjesdoos.nl nog vrij was.
‘Bram, meisjesdoos.nl is nog vrij!’ riep ik,
gierend van het lachen.
‘Gelijk registreren’ riep hij terug.
‘Nee joh, dat kan ik toch niet maken? Dat is
hartstikke dubbelzinnig!’
‘Juist Daarom!’
En zo geschiedde. De Meisjesdoos werd de
vrolijke doos van het Meisje van de Slijterij. Niet elke fles mag in deze
speciale doos, daarvoor moet je als fles wel aan een aantal voorwaarden
voldoen.’
Ik ben in blijde verwachting van deze bijzondere
doos met speciale flessen wijn erin. Voor de gelegenheid heb ik een doosje
alcoholvrij besteld. Tot ergernis van Beer. ‘Wat heb je nou gedaan? Vijftig
euro voor wat flessen limonade? Wijn is juist wijn omdat er alcohol in zit!’ Ik
begrijp zijn kwaadheid maar dit doosje is nou eens helemaal voor mezelf. Het
heet niet voor niks de Meisjesdoos. Ik wil niet altijd alcohol en ook niet
altijd cafeïne trouwens.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten